"Yeni anayasa ile hedef başkanlık"

"Yeni anayasa ile hedef başkanlık"

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç, "2015 seçimlerinden sonra başkanlık sistemine geçmeyi düşünüyoruz" dedi.

2014.08.17 09:44 - Son Güncellenme: 2014.08.17 09:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
"Yeni anayasa ile hedef başkanlık"

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç, Kuzey Irak'tan yayın yapan Rudaw TV'ye konuştu.

Türkiye'de parlamenter sistemin bugüne kadar yarım yamalak uygulandığını söyleyen Arınç, "Halkın yüzde 52'sinin oyuyla gelmiş bir cumhurbaşkanı, adeta yarı başkanlık sistemine doğrudan geçmiş gibidir" dedi.

Başbakan Yardımcısı Arınç hükümet'in 2015 seçimlerinden sonra anayasayı değiştirerek başkanlık sistemine geçeceğini söyledi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.08.17 09:44 - Son Güncellenme: 2014.08.17 09:45 - HABER MERKEZİ
A