Yeni albüm ve klip yolda...
Mustafa Ceceli, önceki akşam arkadaşları ile birlikte Etiler'deki bir mekanda yemek yedi.
2015.08.26 09:26 - Son Güncellenme: 2015.08.26 09:26 - Magazin - HABER MERKEZİ
Mekan çıkışında gazetecilerle sohbet eden ünlü şarkıcı, "Herkese kolay gelsin, arkadaşlarım ile maç izlemeye gidiyoruz" dedi. Ceceli, yeni albümünü yakında çıkaracağını ve bir klip çekeceğini de söyledi.