Yemek yiyen vatandaşları çekip dalga geçti! Gurbetçi sosyal medyayı karıştırdı
Yurt dışında yaşayan bir gurbetçinin, Türkiye'de bir alışveriş merkezinin yemek katında cep telefonuyla çektiği görüntüleri sosyal medyada "Paramız yok, biz açız. O sırada Türkiye." notuyla paylaşması, kısa sürede gündem oldu.
2025.08.08 09:50 - Son Güncellenme: 2025.08.08 09:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
Yurt dışında yaşayan bir gurbetçi, Türkiye'de bir alışveriş merkezinin yemek katında cep telefonuyla çektiği görüntüleri sosyal medyada "Paramız yok, biz açız. O sırada Türkiye." notuyla paylaştı. Paylaşım kısa sürede gündem oldu. İnsanların yemek yediği görüntüler üzerinden ekonomik kriz iddialarını küçümseyen paylaşım, sosyal medya kullanıcıları tarafından tepkiyle karşılandı.
Paylaşım, özellikle geçim sıkıntısı yaşayan vatandaşların tepkisini çekti.
Sosyal medyada öne çıkan bazı yorumlar şöyle oldu:
"Milyonlarca insan borçla yaşıyor. AVM'de üç kişi yemek yedi diye kriz yok mu oldu?"
"Kamerayı bir de mahalle pazarına, icra dairesine, kredi kuyruğuna çevir."
"Bu tarz yorumlar halkın yaşadığı gerçekleri inkâr etmek demektir."
