Yedikleri tavuktan zehirlendiler

Yedikleri tavuktan zehirlendiler

Bursa'nın Kestel ilçesinde 6 kişi, yedikleri tavuktan zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

2012.03.03 11:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yedikleri tavuktan zehirlendiler

Edinilen bilgiye göre Zafer Mahallesi Düz Sokak'ta dün akşam yedikleri tavuktan zehirlenen Ç. ailesi, sabah baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle 112'yi aradı. Olay yerine giden sağlık ekipleri, zehirlenen 2'si çocuk 6 kişiyi Şevket Yılmaz Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Zehra Ç., Behice Ç., Salih Ç., Murat Ç., Sinem Ç. ve Ali Ç., tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.03.03 11:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A