Yavru ayıya devlet koruması
GİRESUN'un Alucra İlçesi'nde köylülerin bulduğu yavru ayı korumaya alındı.
2013.04.24 16:20 - Son Güncellenme: 2013.04.24 16:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü'nce köylülerden teslim alındıktan sonra Giresun Belediyesi Hayvan Barınağı'nda bakımı yapılan ve 'Şirin' adı verilen yavru ayı, süt, bal, yumurta ve çeşitli meyvelerle besleniyor. Barınak yetkilileri, 2 aylık yavru ayının sağlık durumunun çok iyi olduğunu belirterek, "Çok sevimli, oyunu da çok seviyor. Bu nedenle Şirin adını verdik" dedi.
BURSA'YA GÖNDERİLECEK
Bu arada, yaban hayvanlarının insanlarla temas etmesi sonrasında doğaya bırakılmasının çok zor olduğunu anlatan yetkililer, önceleri tedirgin olan yavrunun kısa sürede insanlara alıştığını belirterek Şirin'in, bir süre sonra Bursa Karacabey Celal Acar Yaban Hayatı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezi'ne götürüleceğini söyledi.