Yaşlı çift sobadan zehirlendi

Yaşlı çift sobadan zehirlendi

Düzce'nin Aydınpınar köyünde yaşayan yaşlı çift sobadan sızan karbonmonoksik gazından zehirlendi.

2017.12.16 20:18 - Son Güncellenme: 2017.12.16 20:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yaşlı çift sobadan zehirlendi

Olay Düzce'nin Aydınpınar köyünde meydana geldi. Köyde Yaşayan Hakkı (73) ve Melek Akyüz (69) çifti sobada yaktıkları kömürden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiler.

Yakınları tarafından baygın halde bulunan yaşlı çift ambulansla Düzce Atatürk Devlet Hastanesine kaldırıldılar.

Çiftin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.12.16 20:18 - Son Güncellenme: 2017.12.16 20:18 - HABER MERKEZİ
A