Yaşar Kemal'den haber var

Yaşar Kemal'den haber var

Yaşar Kemal'in sağlık durumuyla ilgili açıklama yapan İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekim Yardımcısı Prof. Dr. Şükrü Öztürk, "Dünden beri olan gelişmeler stabil durumda, herhangi bir olumsuzluğa gidiş söz konusu değil" dedi.

2015.01.16 14:43 - Son Güncellenme: 2015.01.16 14:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yaşar Kemal'den haber var

Prof. Dr.Şükrü Öztürk, yoğun bakımda tedavisi süren Yaşar Kemal'in sağlık durumuyla ilgili açıklama yaptı. Yaşar Kemal'in sağlık durumunun stabil olduğunu belirten Öztürk, "Dün yoğun bakım ünitemize alınarak tedavisine başlandı. Dünden beri olan gelişmeler stabil durumda. Genel durumu kontrol altında. Her hangi bir olumsuzluğa gidiş söz konusu değil. İyileşme belirtilerinin ortaya çıkmasını bekliyoruz" dedi.

Kemal'in Yoğun bakımda kalacağı süreyle ilgili bir şey söyleyemediklerini kaydeden Öztürk, "Yoğun bakımda tedavisinde ne kadar devam edeceği soruları gelmişti. Bu konuyu şuan da ön görmemiz mümkün değil. Umutluyuz. Tüm ekiplerimiz hastamızla yakından ilgilenmekte. Ailesi yanında, onlarda durumun son drece bilincindeler. Kısa zamanda şifaya kavuşmasını diliyorum" şeklinde konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.16 14:43 - Son Güncellenme: 2015.01.16 14:50 - HABER MERKEZİ
A