Yaşadıkları dehşeti kendileri kaydetti

Yaşadıkları dehşeti kendileri kaydetti

Amerika'da ormanda çıkan yangından kaçmak için araçları ile ormanlık alanda bulunan evlerini terk ederek ormandan geçmek isteyen aile alevlerin arasında kaldı.

2012.03.29 15:18 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Yaşadıkları dehşeti kendileri kaydetti

Yükselen alev ve dumanlar ile büyük korku yaşayan ailenin o anları yine kendileri cep telefonlarına kaydetti. Yangın Colorado eyaletinde Lower North Fork bölgesinde meydana geldi. Ormanlık bölgede evi bulunan Doug Gulick, eşi Kimberly Olson, iki oğlu ve kızını yanına alarak yangından kaçmak için ormanlık arazideki evlerini bırakıp Denver'e doğru yine ormanlık bir alandan geçmek zorunda kalınca, yayılan yangının ortasında kaldı. Alevler, yükselen duman ve yola saçılan kıvılcımlar nedeni ile büyük korku yaşayan ailenin o anlarını yine kendileri cep telefonuna kaydetti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2012.03.29 15:18 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A