Yargıya müdahale düşüncemiz yok
Başbakan Yardımcısı Arınç, Anayasa Mahkemesi Başkanı Kılıç'ın ''Siyasetin yargıyı kuşatmasına izin vermeyecekleri'' yönündeki açıklamasını değerlendirdi.
2012.04.04 14:05 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç'ın ''Siyasetin yargıyı kuşatmasına izin vermeyecekleri'' yönündeki açıklamalarıyla ilgili, ''Hükümet olarak bizim ne yargıya müdahale etmek gibi bir düşüncemiz vardır ne de yasamanın fonksiyonlarını azaltmak gibi bir niyetimiz vardır'' dedi.
Arınç, "Bugün Türkiye artık kimse cuntacılıktan, darbecilikten bahsedemez, cesaret edemez. Çünkü demokrasimiz güçlendi, sivil-asker ilişkileri çağdaş demokrasilerde olduğu gibi yerli yerine yerleşti. Bugün
Türkiye'de sadece demokrasi ve özgürlükler konuşuluyor" şeklinde konuştu.