Yargıya müdahale düşüncemiz yok

Yargıya müdahale düşüncemiz yok

Başbakan Yardımcısı Arınç, Anayasa Mahkemesi Başkanı Kılıç'ın ''Siyasetin yargıyı kuşatmasına izin vermeyecekleri'' yönündeki açıklamasını değerlendirdi.

2012.04.04 14:05 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yargıya müdahale düşüncemiz yok

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç'ın ''Siyasetin yargıyı kuşatmasına izin vermeyecekleri'' yönündeki açıklamalarıyla ilgili, ''Hükümet olarak bizim ne yargıya müdahale etmek gibi bir düşüncemiz vardır ne de yasamanın fonksiyonlarını azaltmak gibi bir niyetimiz vardır'' dedi.
Arınç, "Bugün Türkiye artık kimse cuntacılıktan, darbecilikten bahsedemez, cesaret edemez. Çünkü demokrasimiz güçlendi, sivil-asker ilişkileri çağdaş demokrasilerde olduğu gibi yerli yerine yerleşti. Bugün
Türkiye'de sadece demokrasi ve özgürlükler konuşuluyor" şeklinde konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.04.04 14:05 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A