Yaralı Müdür Ankara'ya gönderildi

Yaralı Müdür Ankara'ya gönderildi

Bingöl'de düzenlenen silahlı saldırıda yaralanan İl Emniyet Müdürü Atalay Ürkek, ambulans helikopterle Ankara'ya gönderildi.

2014.10.10 08:53 - Son Güncellenme: 2014.10.10 09:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yaralı Müdür Ankara'ya gönderildi

Bingöl'de çarşı merkezinde düzenlenen silahlı saldırıda ağır yaralanan Emniyet Müdürü Atalay Ürker Bingöl Devlet Hastanesi'nde yapılan cerrahi operasyonun ardından Ankara'ya sevk edildi. Durumu ağır olan Ürkek, Ambulans ile Bingöl Havalimanı'na oradan da uçak helikopterle Ankara'ya götürüleceği bildirildi. Bingöl Devlet Hastanesi'nde tedavi devam eden polis memuru Uğur Atlı'nın sağlık durumun iyi olduğu belirtildi.

4 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI

Yaşanan saldırının ardından şehrin giriş çıkışlarını tutan güvenlik güçleri, olayla ilgili 4 kişiyi yardım ve yataklıktan gözaltına aldı. Yoğun koruma eşliğinde Bingöl Devlet Hastanesi'ne getirilen 4 şüpheli yapılan sağlık taramasının ardından ifadelerini alınmak üzere emniyete götürüldü. Olayla ilgi başlatılan soruşturma devam ederken, Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz'ın uçakla Bingöl'e doğru hareket ettiği bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.10 08:53 - Son Güncellenme: 2014.10.10 09:53 - HABER MERKEZİ
A