Yalnızlığını köpeğiyle gideriyor
Orlando Bloom'dan boşanan Miranda Kerr, ayrılık acısını köpeğiyle gideriyor.
2013.11.26 17:51 - Son Güncellenme: 2013.11.26 17:52 - Magazin - HABER MERKEZİ
Eski Victoria's Secret mankeni Miranda Kerr, boş zamanlarını köpeği Frankie'yle geçiriyor.
Eski eşi Orlando Bloom'dan geçen ay ayrılan dünyaca ünlü model, kendini işine verdi. Kerr, Los Angeles, Japonya ve New York arasında mekik dokuyor.