Yalnız yaşayan kadın evinde ölü bulundu

Yalnız yaşayan kadın evinde ölü bulundu

Bursa'da evde tek başına yaşayan ve kısmi felç olan 79 yaşındaki kadın komşuları tarafından ölü bulundu.

2012.05.29 11:13 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yalnız yaşayan kadın evinde ölü bulundu

Olay, Osmangazi ilçesi Selamet Mahallesi Elazığ Sokak üzerinde meydana geldi. İddiaya göre kısmi felç olan 79 yaşındaki Ülviye Çakır'ı her zaman çıktığı penceresinde görmeyen komşuları kapıyı çaldı. Kapının açık olması üzerine içeriye giren komşular yaşlı kadını yerde yatar vaziyette buldu. Olay yerine gelen 112 ekipleri yaptıkları kontrolde Ülviye Çakır'ın hayatını kaybettiğini tespit etti. Yaşlı kadının komşuları olay sonrası büyük üzüntü yaşadı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.05.29 11:13 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A