Yalçın'dan bayram mesajı
AK Parti İl Başkanı Sedat Yalçın, bayramların dayanışma ruhunu, birlik ve beraberliği tazeleme günleri olduğunu söyledi.
2012.08.17 11:49 - Son Güncellenme: 2012.08.17 11:49 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
AK Parti Bursa İl Başkanı Sedat Yalçın, Ramazan Bayramı ve AK Parti'nin 11'inci kuruluş yıldönümü nedeniyle bir mesaj yayınladı.
Yalçın, mesajında, toplumsal yaşamımızda önemli yeri bulunan bayramların, kaygı ve sıkıntıların geri plana itildiği, sevginin, saygının ve hoşgörünün pekiştiği, insan ilişkilerinin güçlendiği, umutların canlandığı özel günler olduğunu hatırlattı.
Başkan Yalçın, "Bereket ve rahmet ayı Ramazan'ı uğurlarken sevginin ve hoşgörünün simgesi olan Ramazan Bayramı'nın coşkusu ile birlikte; son 10 yılda memleketimizin çehresini değiştiren önemli ve büyük işleri başaran partimizin 11'inci kuruluş yıldönümünü de kutluyoruz" dedi.
AK Parti İl Başkanı Sedat Yalçın, Türkiye'nin, tarihten gelen sorumluluğuyla, Suriye, Myanmar-Arakan ve Somali gibi kriz bölgelerindeki halklara şefkat elini uzatıp, dünyanın vicdanı olmayı sürdüreceğini hatırlattı ve "10 yıldır istikrarla büyüyen Türkiye, artık dünyada sözü dinlenen ve gücünü mağdur ve haklıdan yana kullanan bir ülke oldu. Dünyanın vicdanı olduk. Her gözyaşına koştuk, yardım isteyen eli tuttuk. Paylaştık, mutlu ettik, mutlu olduk" dedi.
'BAYRAM BİRLİKTE GÜZEL...'
Paylaşma ve dayanışma ruhunun memleketimizde en çok bayram günlerinde yaşatılması gerektiğini ifade eden Yalçın, mesajında şu görüşlere yer verdi:
"Unutmayalım; bayramlar kardeşliği, dayanışma ruhunu, birlik ve beraberliğimizi tazeleme günleridir. Bayramlarımızı daha bireysel hale getirmek, bu günleri tatil vesilesine dönüştürmek, kültürümüze ve bayramın ruhuna aykırıdır. Vatandaşlarımızdan özellikle rica ediyorum; bayram sevincimizi, yaşlılarımızla, yoksul ve düşkünlerimizle paylaşmayı asla ihmal etmeyelim. Sevinçte de kederde de onlarla birlikte olduğumuzu hissettirelim, gösterelim. Tabii ki, şehitlerimizin geride bıraktığı aileleri, çocukları, kahraman gazilerimizi, yetimleri de unutmayalım.
Yine unutmayalım ki, bayram birlikte güzel...
Bu duygu ve düşüncelerle Bursa'da yaşayan tüm vatandaşlarımızın, tüm memleketimizin ve tüm İslam âleminin Ramazan Bayramını kutluyor, bu bayramın insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyorum."