"Yakaladığımız pozisyonları gole çevirmeyi başaramadık"

"Yakaladığımız pozisyonları gole çevirmeyi başaramadık"

Bursaspor Teknik Direktörü Christoph Daum,Gaziantep maçı sonrası alınan beraberliği değerlendirdi.

2013.12.28 18:35 - Son Güncellenme: 2013.12.28 18:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Yakaladığımız pozisyonları gole çevirmeyi başaramadık"

DAUM: MUTLUYUZ

Bursaspor teknik direktörü Christoph Daum, Gaziantepspor karşısında bir puan aldıkları için mutlu olduklarını söyledi. 8 haftadır namağlup olarak çoğunluğu beraberlik puanlar aldıklarını anlatan Daum, "Bursaspor'u zor durumlardan bu duruma getirmek kolay değil. Bu başarıyı sağlayan oyuncularımı kutluyorum. 8 müsabaka içerisinde fazla beraberliğimiz var. Bugün de 6-7 pozisyonu gole çeviremedik. Attığımız şutları defans iyi bloke etti. Buna rağmen nerdeyse Cenk'in kafa vuruşu direkten döndü, gol olsa mağlup olabilirdik. Golü atanın kazanacağı bir müsabakaydı. İkinci devre yapılacak transferlerle ligde ve kupada çok iyi yerlere geleceğimize inanıyorum" dedi.

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.28 18:35 - Son Güncellenme: 2013.12.28 18:45 - HABER MERKEZİ
A