Yahudiler Mescid-i Aksa'ya girdi

Yahudiler Mescid-i Aksa'ya girdi

Kudüs'te onlarca Yahudi yerleşimcinin, polislerin koruması altında Mescid-i Aksa'ya girdiği belirtildi.

2013.09.17 16:33 - Son Güncellenme: 2013.09.17 16:33 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Yahudiler Mescid-i Aksa'ya girdi

Aksa Vakıf ve Miras Kurumu Basın Koordinatörü Mahmud Ebu'l Ata düzenlediği basın toplantısında, "Yaklaşık 40 yerleşimci, polislerin koruması ve hahamlar eşliğinde Mescid-i Aksa'ya girdi. Yerleşimcilere Yahudi yetkililer, sözde Süleyman tapınağının bulunduğunu öne sürdükleri yer hakkında bilgi verdi" dedi.

Ebu'l Ata, Yahudilerin Sukot Bayramı kutlamaları öncesinde İsrail polisinin teyakkuz halinde olduğuna dikkati çekti.

İsrail hükümeti tarafından Aksa'nın bölünmesi çağrıları yapıldığına işaret eden Ebu'l Ata, son zamanlarda bazı Yahudi hahamlar tarafından Aksa'ya zorla girilmesi konusunda fetva verildiğini hatırlattı.

 

 

 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.09.17 16:33 - Son Güncellenme: 2013.09.17 16:33 - HABER MERKEZİ
A