Yahudi yerleşimciler camiyi ateşe verdi

Yahudi yerleşimciler camiyi ateşe verdi

Yahudi yerleşimciler Filistin'de bir camiyi ateşe vererek duvarlara "Araplara ölüm", "Müslümanlardan intikam" yazdı.

2014.01.16 07:39 - Son Güncellenme: 2014.01.16 07:54 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Yahudi yerleşimciler camiyi ateşe verdi


Filistin'in Batı Şeria bölgesine bağlı Deyr İstiya beldesinde bulunan Ali bin Ebi Talib Camisi, Yahudi yerleşimci tarafından ateşe verildi. Deyr İstiya Belediye Başkanı Eyyub Ebu Hacle, "Bir grup Yahudi yerleşimci, sabaha karşı Ali bin Ebi Talim Camisini ateşe verdi. Yahudi yerleşimciler caminin duvarlarına 'Araplara ölüm', 'Müslümanlardan intikam' gibi nefret içerikli yazılar yazdı" dedi.

Hahamlardan etik çağrısı

Olaydan sonra bildiri yayınlayan bir grup Haham ise, "Saldırılar Tevrat'a ve etik değerlere aykırıdır" diyerek, Filistinlilerin mülkelerine yapılan saldırıların "hukuka aykırı" ilan edilmesini istedi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.16 07:39 - Son Güncellenme: 2014.01.16 07:54 - HABER MERKEZİ
A