Winamp'ın akıbeti belli oldu

Winamp'ın akıbeti belli oldu

Kapatılacağı açıklanan Winamp'ın akıbeti belli oldu!

2014.01.02 16:10 - Son Güncellenme: 2014.01.02 16:10 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Winamp'ın akıbeti belli oldu


Geçtiğimiz aylarda AOL'in efsane müzik programı Winamp'ın kapatılacağı duyurulmuş ve haber internette bomba etkisi yapmıştı. Bu duyurunun ardından Microsoft'un Winamp servisini satın almak için görüşmeye başladığı gibi dedikodular çıksa da oradan bir ses çıkmadı. Ancak bugün açıklanan bilgilere göre Winamp ve Shoutcast, bir online radyo istasyonu olan Radionomy'e satıldı.

Bünyesinde 6.000′e yakın radyo istasyonu barındıran Radionomy servisi, satın aldığı AOL ile beraber çok güçlü bir konuma gelecek. Ancak şirketin Winamp servisini nasıl kullanacağı konusunda henüz net bir bilgi yok. Online servislerini AOL ile birlikte Winamp üzerinden kullanıcılara sağlaması bir ihtimal olabilir. Satın alımın ücreti de aynı şekilde henüz açıklanmadı.

Kaynak: Hardware Plus

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2014.01.02 16:10 - Son Güncellenme: 2014.01.02 16:10 - HABER MERKEZİ
A