Williams kardeşler şampiyon

Williams kardeşler şampiyon

Londra Olimpiyatları'nda, teniste çift kadınlar finalini Williams Kardeşler kazandı.

2012.08.05 23:32 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Williams kardeşler şampiyon

Wimbledon Tenis Kortları'nda yapılan final mücadelesinde, Çek Cumhuriyeti'nden Andrea Hlavaclova-Lucie Hradecka çiftiyle ABD'li kardeşler Serena ve Venus Williams karşılaştı.

Williams Kardeşler, 1 saat 33 dakika süren maçta, rakipleri Hlavaclova-Hradecka ikilisini 6-4'lük iki setle 2-0 mağlup ederek, 2000 Sidney ve 2008 Pekin Olimpiyatları'nın ardından bir kez daha altın madalyanın sahibi oldu.

Gümüş madalya, Çek Hlavaclova-Hradecka çiftine giderken bronz madalya ise ABD'li Liezel Huber-Lisa Raymond çiftini, 4-6, 6-4 ve 6-1'lik setlerle 2-1 yenen Rus Maria Kirilenko-Nadia Petrova ikilisinin oldu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.05 23:32 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A