Volkan Şen: "Goller için mutluyum"
Mersin İdmanyurdu karşısında Fenerbahçe adına ilk iki gol atan Volkan Şen, iyi oynayarak sonuca gittiklerini söyledi.
2016.04.17 21:38 - Son Güncellenme: 2016.04.17 21:38 - Spor - HABER MERKEZİ
4-1'lik galibiyetimizle sonuçlanan maçın ardından yayıncı kuruluşa karşılaşmayı değerlendiren Volkan Şen, "İyi oynadık. 2 gol için de mutluyum. Her maç bunu yapmak istiyorum. Ligde kalan 5 maçı da kazanıp sonunda neler olacağını göreceğiz. Taraftarlara teşekkür ediyorum. Verdikleri destek beni mutlu ediyor. Şükürler olsun bugün 2 gol attım, kazandık" dedi.
İkinci yarıda yerini Fernandao'ya bırakan Volkan, değişiklikle ilgili; "Ara ara ağrılarım oluyor. Pubis başlangıcı var. Devre arasında ağrılarım arttı. Hocamın kararıydı. Saygı duyuyorum" ifadelerini kullandı.