Vincent Janssen'den mesaj var!
Hollandalı golcü, "Fenerbahçe'de sakatlığıma rağmen harika bir sezon geçirdim. Her şeye açığım ve sabırla bekliyorum" dedi.
2018.06.29 08:49 - Son Güncellenme: 2018.06.29 08:50 - Spor - HABER MERKEZİ
Hollanda basınına açıklamalarda bulunan Janssen, "Fenerbahçe'de uzun süre sakatlığım nedeniyle oynayamadım. Buna rağmen harika bir sezon geçirdim. Fenerbahçe defteri benim için kapanmadı. Tek seçenek olmadığımı biliyorum. Ben her şeye açığım ve sabırla bekliyorum." dedi. Janssen, Fenerbahçe taraftarını da unutmadığını söyledi.