Vincent Janssen'den mesaj var!

Vincent Janssen'den mesaj var!

Hollandalı golcü, "Fenerbahçe'de sakatlığıma rağmen harika bir sezon geçirdim. Her şeye açığım ve sabırla bekliyorum" dedi.

2018.06.29 08:49 - Son Güncellenme: 2018.06.29 08:50 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Vincent Janssen'den mesaj var!

Hollanda basınına açıklamalarda bulunan Janssen, "Fenerbahçe'de uzun süre sakatlığım nedeniyle oynayamadım. Buna rağmen harika bir sezon geçirdim. Fenerbahçe defteri benim için kapanmadı. Tek seçenek olmadığımı biliyorum. Ben her şeye açığım ve sabırla bekliyorum." dedi. Janssen, Fenerbahçe taraftarını da unutmadığını söyledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.06.29 08:49 - Son Güncellenme: 2018.06.29 08:50 - HABER MERKEZİ
A