Vicdan azabı çekince teslim oldu

Vicdan azabı çekince teslim oldu

Adana'da 4 muhtarlık binasına girerek hırsızlık yapan bir kişi, vicdan azabı çekince polise teslim oldu.

2014.06.15 11:43 - Son Güncellenme: 2014.06.15 11:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Vicdan azabı çekince teslim oldu

Edinilen bilgiye göre, olay merkez Yüreğir ilçesinde meydana geldi. İddiaya göre Cumali K. (18) 4 muhtarlık binasına şebeke demirini kırıp girerek, 4 yazıcı, 3 klavye, 4 monitör ve 2 bilgisayar çaldı. Bu arada muhtarlar da polise giderek hırsızlık olaylarını bildirerek şikayetçi oldu. Bunun üzerine polis hırsızı aramaya başladı. Polis hırsıza ulaşmaya çalışırken Cumali K. yaptıklarından pişman olarak emniyete gelip her şeyi itiraf etti.

Cumali K., "Ben 4 muhtarlık binasını soydum. Ancak gece yatamıyorum vicdan azabı çekiyorum" dedi. Bunun üzerine polis Cumali K.'nın ifadesini alarak adliyeye sevk etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.15 11:43 - Son Güncellenme: 2014.06.15 11:44 - HABER MERKEZİ
A