Velilere trafik eziyeti
Bursa'da okulların açıldığı ilk gün yine trafik eziyeti yaşandı.
2012.09.17 13:32 - Son Güncellenme: 2012.09.17 14:24 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Okulların açıldığı ilk gün sabah servislerinin olmaması yüzünden veliler öğrencileri araçlarıyla okula götürürken, yaşanan yoğun trafik yüzünden okullar açılışlarını geç başlatmak zorunda kaldı.
Özellikle Mudanya yolu ve Acemler civarında yaşanan yoğun trafik isyan ettirirken, Mudanya Yolu üzerinde yaya geçit çizgilerinin yenilenmesi yüzünden bazı yerlerde ulaşımın tek şeride düşürülmesi çıldırttı. Yaşanan trafiğe isyan eden sürücüler; "bugün okulların ilk günü olduğu da trafiğin yoğun olacağı da belliydi. Ortalıkta bir tane trafik polisi olmadığı gibi, yaya geçidi çizgisi yaparak yolların böyle bir günde tek şeride düşürülmesini nasıl açıklayacak yetkililer?" şeklinde tepki gösterdiler.