Veliler çocukları için yürüdü

Veliler çocukları için yürüdü

Bursa'nın Gemlik ilçesinde, 4 +4+4 sistemine geçilmesi sebebiyle bazı öğrencilerin farklı okullara nakledilmesi 11 Eylül İlköğretim Okulu velilerini ayaklandırdı.

2012.07.17 13:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Veliler çocukları için yürüdü

Çocuklarını farklı okullara göndermek istemeyen veliler yürüme eylemi yaptı. 11 Eylül ilköğretim Okulu'ndan başlayan yürüyüş Milli Eğitim Müdürlüğünde sona erdi. Veliler, Şube Müdürü Ali Osman Cura ile görüşmelerinden bir netice alamayınca İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Ercümen ile görüştü. Veliler, çocuklarının gönderileceği Lale Kemal Kılıç İlköğretim Okulu'nun uzak olduğunu, çocuklarının sıkıntı çekeceğini söyledi. Veliler, sistem oturana kadar çocuklarının eski okullarına devam etmesini istedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.07.17 13:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A