Veled-İ Habib Camii dualarla ibadete açıldı

Veled-İ Habib Camii dualarla ibadete açıldı

Bursa'da Fatih Sultan Mehmet Han zamanında yapılan Veled-i Habib Camii, Gökçen ailesi tarafından restore edildi.

2013.07.05 15:23 - Son Güncellenme: 2013.07.05 15:23 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Veled-İ Habib Camii dualarla ibadete açıldı
03:01 Veled-İ Habib Camii dualarla ibadete açıldı

İLGİLİ VİDEO

Veled-İ Habib Camii dualarla ibadete açıldı


Merkez Osmangazi ilçesinde Maskem Caddesi&nde bulunan tarihi Velid-i Habib Camii yapılan restorasyonun ardından hizmete açıldı. Açılışın ardından protokol ve vatandaşlar birlikte cuma namazını kıldı. Açılıştan sonra vatandaşlara camii avlusunda yemek ikram edildi. Açılışa Gökçen ailesinin fertleri, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Vali Yardımcısı Ahmet Hamdi Usta katıldı.
Usta, "Gökçen ailesi büyük dedelerinin yapmış olduğu camiye sahip çıktı. Camiyi restore edip halkın ibadetine açtı. Hadisi şerifte şöyle buyuruluyor; 'Öldükten sonra 3 kişinin amel defteri kapanmaz, hayırlı evlat yetiştirenin, ilim adamı yetiştirenin ve hayırlı eserler bırakanın'. Bu camide namaz kılanlar bânilerine hayır dua edecek" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.05 15:23 - Son Güncellenme: 2013.07.05 15:23 - HABER MERKEZİ
A