Vedat Milor'dan Kent Lokantası incelemesiyle ilgili ücret aldığı iddialarına yanıt!
Vedat Milor, İBB'nin Kent Lokantası incelemesiyle ilgili ücret aldığı iddialarına tepki gösterdi.
2025.01.06 20:41 - Son Güncellenme: 2025.01.06 20:42 - Güncel - SOSYAL MEDYA
Vedat Milor, İBB'nin Kent Lokantası incelemesiyle ilgili ücret aldığı iddialarına tepki gösterdi. Milor, "Hiçbir kurumdan ödeme almadım" dedi.
Vedat Milor, İBB'nin Kent Lokantası incelemesiyle ilgili ücret aldığı iddialarına tepki gösterdi. pic.twitter.com/n8uy7WCsEr
-- Aykırı (@aykiricomtr) January 6, 2025