Ve çile başladı!

Ve çile başladı!

Kurban Bayramı'nı memleketlerinde geçirmek için mesai saatinin bitimiyle birlikte yola çıkan vatandaşlar, İstanbul trafiğinde yoğunluğa neden oldu.

2014.10.02 18:35 - Son Güncellenme: 2014.10.02 18:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ve çile başladı!

Mesai saatinin sona ermesiyle birlikte Çamlıca gişelerde trafik yoğunluğu yaşanmaya başlandı. Kurban Bayramı'nı memleketlerinde ya da şehir dışında geçirmek için yola çıkan vatandaşlar, Çamlıca gişelerde trafiğin yoğunlaşmasına neden oldu. TEM Otoyolu Ankara istikametinde seyir halinde olan sürücüler, araçları ile yavaş bir şekilde ilerlerken, trafik polislerinin de güvenlik şeritlerinde önlem aldıkları görüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.02 18:35 - Son Güncellenme: 2014.10.02 18:35 - HABER MERKEZİ
A