Ve Apple kaybetti

Ve Apple kaybetti

Teknoloji devi Apple, Almanya'da Samsung ve Motorola'ya karşı açtığı iki patent davasını kaybetti.

2012.09.22 15:40 - Son Güncellenme: 2012.10.17 09:25 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Ve Apple kaybetti

Mannheim mahkemesi tarafından görülen davada, Samsung ve Motorola'nın dokunmatik ekran fonksiyonları ile ilgili bir teknoloji patentini ihlal etmediğine karar verdi. Benzeri dokunmatik ekran teknolojileri Google'ın mobil işletim sistemi Android'te binlerce uygulama tarafından kullanılıyor.

Mahkeme kararı hakkında açıklama yapan Samsung sonuçtan memnun olduğunu söylerken, Apple yorum yapmayı reddetti.

Geçtiğimiz ay, Apple Samsung'a karşı ABD'de açtığı davada 1 milyar dolarlık tazminat kazanmıştı.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2012.09.22 15:40 - Son Güncellenme: 2012.10.17 09:25 - HABER MERKEZİ
A