Valilik önünde bomba paniği

Valilik önünde bomba paniği

Tokat Valiliği girişi yanındaki yere bırakılan şüpheli poşet polisi alarma geçirdi.

2012.08.28 13:20 - Son Güncellenme: 2012.08.28 13:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Valilik önünde bomba paniği

Valilik girişi yanında sigara içilen bölüme bırakılan poşet nedeni ile alarma geçen polis güvenlik şeridi çekerek önlem aldı. Olay yerine yakın yerde bulunan otomobiller uzaklaştırılırken, şüpheli poşetin çevresindeki odalar boşaltıldı. Bomba imha uzmanı fünye yardımı ile müdahalede bulunmaya hazırlanırken, valilik binasından poşetin sahibi çıktı. Bir vatandaş valilik binasına girerken poşeti dışarı bıraktığını belirterek aldı. Polis ise vatandaşları valilik çevresine bir şey bırakmamaları yönünde uyardı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.28 13:20 - Son Güncellenme: 2012.08.28 13:20 - HABER MERKEZİ
A