Vali Yerlikaya: "Marmara Başıbüyük Eğitim ve Araştırma Hastanesi açılıyor"

Vali Yerlikaya: "Marmara Başıbüyük Eğitim ve Araştırma Hastanesi açılıyor"

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, deprem güçlendirmesi yapılan Marmara Başıbüyük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin açılacağını duyurdu.

2020.04.07 20:42 - Son Güncellenme: 2020.04.07 21:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Vali Yerlikaya: "Marmara Başıbüyük Eğitim ve Araştırma Hastanesi açılıyor"

Vali Yerlikaya Twitter hesabından, 60'ı yoğun bakım 535 yataklı hastanenin açılacağını duyurduğu açıklamasında bir de video paylaştı.

Vali Yerlikaya paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

"İSMEP kapsamında; 77 milyon liralık yatırımla bu hastanemizi 829 sismik izelatörle güçlendirdik. Burası, dünyanın sismik izolatör sistemleriyle güçlendirilen en büyük hastanesi oldu. Deprem sırasında ve sonrasında kesintisiz hizmet verecek. Şehrimize Hayırlı olsun."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.07 20:42 - Son Güncellenme: 2020.04.07 21:03 - HABER MERKEZİ
A