Vali Mutlu, darülaceze sakinleriyle oruç açtı

Vali Mutlu, darülaceze sakinleriyle oruç açtı

İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, Darülaceze sakinleriyle birlikte oruç açtı.

2013.07.19 22:25 - Son Güncellenme: 2013.07.19 22:26 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Vali Mutlu, darülaceze sakinleriyle oruç açtı

 

Okmeydanı'ndaki Darülaceze Başkanlığı'ndaki iftar programına İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Müsteşarı Ahmet Zahteroğulları, Darülaceze Başkanı Nevzat Bayhan ve çok sayıda darülaceze sakini katıldı.

Akşam ezanına yakın bir sürede darülacezeye gelen Vali Mutlu, masaları tek tek dolaşıp darülaceze sakinleriyle ilgilendi. Akşam ezanının okunmasıyla birlikte, hep birlikte oruç açıldı.

Programda konuşan Vali Mutlu, "Rahmet ve bereket ayı. Herkesin birbiri için dua ettiği bir aydayız. Herkesin elinde, gönlünde ne varsa az veya çok başkalarıyla paylaşmanın mutluluğunu yaşadığı bir ay. Ve böylesine güzel bir iftar programında güzel dostlarımızla bir aradayız. Ramazan ayının bütün insanlığa ve ülkemize hayırlı olmasını temenni ediyorum. Ülkemiz için huzur, barış, sağlık temenni ediyorum." dedi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.19 22:25 - Son Güncellenme: 2013.07.19 22:26 - HABER MERKEZİ
A