Vali Mutlu'dan 2014'ün ilk bebeği twiti
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, twitter hesabından 2014'ün ilk bebeğinin fotoğrafını paylaştı.
2014.01.01 08:45 - Son Güncellenme: 2014.01.01 08:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kanuni Sultan Süleyman Hastanesi'nde, Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu ile birlikte yeni yılda dünyaya gelen ilk bebeğini ziyaret eden Vali Mutlu twitinde, "Sn. @MuezzinogluDR ile birlikte Kanuni S. S. Hastanesi'nde yılın ilk bebeğine hoşgeldin diyoruz. Ailesine ve milletimize bereketler getirsin. Yılın ilk bebeği kız. Adı Meryem. Bahtı açık olsun." ifadelerine yer verdi.