Vali Mutlu'dan 2014'ün ilk bebeği twiti

Vali Mutlu'dan 2014'ün ilk bebeği twiti

İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, twitter hesabından 2014'ün ilk bebeğinin fotoğrafını paylaştı.

2014.01.01 08:45 - Son Güncellenme: 2014.01.01 08:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Vali Mutlu'dan 2014'ün ilk bebeği twiti


 

Kanuni Sultan Süleyman Hastanesi'nde, Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu ile birlikte yeni yılda dünyaya gelen ilk bebeğini ziyaret eden Vali Mutlu twitinde, "Sn. @MuezzinogluDR ile birlikte Kanuni S. S. Hastanesi'nde yılın ilk bebeğine hoşgeldin diyoruz. Ailesine ve milletimize bereketler getirsin. Yılın ilk bebeği kız. Adı Meryem. Bahtı açık olsun." ifadelerine yer verdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.01 08:45 - Son Güncellenme: 2014.01.01 08:51 - HABER MERKEZİ
A