Vahşet! Köpeği ayaklarından bağlayıp öldürdüler

Vahşet! Köpeği ayaklarından bağlayıp öldürdüler

SAMSUN'un İlkadım İlçesi'nde bir sokak köpeği, ayaklarından bağlanıp bıçaklanarak öldürüldü. Köpeği gören vatandaşlar durumu belediye ekiplerine bildirdi.

2014.10.30 16:51 - Son Güncellenme: 2014.10.30 16:52 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Vahşet! Köpeği ayaklarından bağlayıp öldürdüler

Samsun'un İlkadım İlçesi Çatkaya Mahallesi mevkiinde vatandaşlar boş bir arazide arka iki ayağı birbirine iple bağlanmış halde öldürülmüş bir köper bulundu.

Sokak köpeğinin bıçakla öldürüldüğünü gören vatandaşlar durumu belediye ekipleri ve jandarmaya bildirdi. Olay yerine gelen ekipler, köpek leşini bulunduğu yerden kaldırdı. Yapılan bu vahşete tepki gösteren vatandaşlar, bunu yapanların bulunup cezalandırılmasını istedi. Köpeğin ölümü ile ilgili soruşturma başlatıldı. 

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.10.30 16:51 - Son Güncellenme: 2014.10.30 16:52 - HABER MERKEZİ
A