Uzaydan son mesajını verdi

Uzaydan son mesajını verdi

Yaklaşık bir yıldır Uluslararası Uzay İstasyonu'nda bulunan konuşan robot Kirobo, dünya yolculuğu öncesi mesaj yolladı.

2014.08.26 10:09 - Son Güncellenme: 2014.08.26 10:09 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Uzaydan son mesajını verdi

Uluslararası Uzay İstasyonu'nda, konuşan robotu Kirobo kapatılmadan önceki son mesajını verdi.

Son sesli mesajında artık yorulduğunu söyleyen Kirobo, "Umarım bazen gökyüzüne bakar ve beni hatırlarsınız. Sizi unutmayacağım. Sonuçta ben bir robotum" dedi.

Yaklaşık 25 santim uzunluğundaki Kirobo, geçtiğimiz ağustos ayında Japon astronot Koiçi Vakata'yla birlikte uzay istayonuna gönderilmişti.

Vakata'nın mayıs ayında dünyaya dönmesinin ardından Kirobo, uzay istasyonunda yalnız kalmıştı. Robot Kirobo'nun önümüzdeki aylarda dünyaya dönmesi planlanıyor.

Kirobo'nun yaratıcısından da, konuşan robotun insanlar ve robotları bir adım daha yaklaştırdığını açıklaması geldi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.08.26 10:09 - Son Güncellenme: 2014.08.26 10:09 - HABER MERKEZİ
A