Uyuşturucu kullandı komaya girdi

Uyuşturucu kullandı komaya girdi

Bursa'da uyuşturucu komasına giren bir kişi, kaldırıldığı hastanede yaşam savaşı veriyor.

2014.06.06 10:53 - Son Güncellenme: 2014.06.06 11:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Uyuşturucu kullandı komaya girdi

Olay Nilüfer ilçesinde meydana geldi. İddiaya göre, yolda birinin yattığını gören vatandaşlar 112 ekiplerine haber verdi. Kısa bir süre sonra olay yerine gelen ekipler, T.D.'nin sol cebinde gram uyuşturucu maddesi tespit etti. Kollarında çizikler olduğu görülen T.R., yapılan ilk müdahalenin ardından Çekirge Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Yoğun bakıma alınan T.D.'nin hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.

Polis, olayla alakalı soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.06 10:53 - Son Güncellenme: 2014.06.06 11:07 - HABER MERKEZİ
A