Uyuşturucu bağımlısı durak yanında uyuyakaldı

Uyuşturucu bağımlısı durak yanında uyuyakaldı

Adana'da uyuşturucu bağımlısı olduğu öne sürülen bir kişi, otobüs durağının yanında uyuyakaldı.

2026.04.25 23:09 - Son Güncellenme: 2026.04.25 23:09 - Güncel - İHA
A
Uyuşturucu bağımlısı durak yanında uyuyakaldı

İddiaya göre, merkez Seyhan ilçesi Zübeyde Hanım Parkı'ndaki otobüs durağı önünde uyuşturucu etkisinde olduğu ileri sürülen bir şahıs kriz geçirdi. Şahıs daha sonra durağın yanında uyuyakaldı. O anlar ise çevredeki vatandaşların cep telefonu kamerasına yansıdı.

Görüntüler, uyuşturucu madde bağımlılarının içler acısı durumunu bir kez daha ortaya koydu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.04.25 23:09 - Son Güncellenme: 2026.04.25 23:09 - İHA
A