Uyuşturucu bağımlısı durak yanında uyuyakaldı
Adana'da uyuşturucu bağımlısı olduğu öne sürülen bir kişi, otobüs durağının yanında uyuyakaldı.
2026.04.25 23:09 - Son Güncellenme: 2026.04.25 23:09 - Güncel - İHA
İddiaya göre, merkez Seyhan ilçesi Zübeyde Hanım Parkı'ndaki otobüs durağı önünde uyuşturucu etkisinde olduğu ileri sürülen bir şahıs kriz geçirdi. Şahıs daha sonra durağın yanında uyuyakaldı. O anlar ise çevredeki vatandaşların cep telefonu kamerasına yansıdı.
Görüntüler, uyuşturucu madde bağımlılarının içler acısı durumunu bir kez daha ortaya koydu.