Üyelerle 1,5 saat görüştü
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Beşiktaş'taki Çalışma Ofisi'nde TÜMSİAD üyelerini kabul etti.
2015.01.30 21:18 - Son Güncellenme: 2015.01.30 21:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başbakan Davutoğlu, Dolmabahçe'deki Çalışma Ofisi'nde TÜMSİAD üyeleri ile bir araya geldi. Basına kapalı gerçekleşen görüşme yaklaşık 1,5 saat sürdü. Görüşmenin ardından herhangi bir açıklama yapılmadı.