Uşak'ta karbondioksit taşıyan tanker alevlere teslim oldu

Uşak'ta karbondioksit taşıyan tanker alevlere teslim oldu

Uşak'ta karbondioksit taşıyan tanker alev alev yanarak kullanılmaz hale geldi.

2023.03.21 20:45 - Son Güncellenme: 2023.03.21 20:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Uşak'ta karbondioksit taşıyan tanker alevlere teslim oldu

Edinilen bilgilere göre, Uşak-İzmir karayolu üzerinde A.A. kontrolündeki 35 BAD 542 plakalı sıvı karbondioksit taşıyan tanker henüz bilinmeyen bir sebepten alev aldı. İhbar sonrası olay yerine polis, jandarma ve itfaiye ekipleri sevk edildi. iki itfaiye ekibi yangını söndürürken bölgede trafik ekipleri yolu bir süreliğine trafiğe kapattı.

Yangın söndürüldükten sonra yol trafiğe açıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.03.21 20:45 - Son Güncellenme: 2023.03.21 20:46 - HABER MERKEZİ
A