Üniversiteli gençlerden engellilere destek
Engelli vatandaşlarımıza umut olan kapak toplama kampanyasına bir destek de Uludağ Üniversitesi Resim Bölümü öğrencilerinden Derya Aydın ve Çağla Erdem'den geldi.
2013.12.17 10:14 - Son Güncellenme: 2013.12.17 10:15 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Esnaf ve vatandaşlar tarafından toplanan şişe kapaklarını Engelli Masası'na teslim eden Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, 32 bin kapak toplayan geleceğimizin öğretmenleri Derya ve Çağla'ya teşekkür ederken diğer duyarlı vatandaşlarında bu kampanyaya destek olmalarını beklediklerini söyledi. Topluma Hizmet Dersi ile ilgili uyguladıkları çalışma sonrasında toplanan 32 bin plastik kapak ile engellilere verilmek üzere 6 adet tekerlekli sandalye alınabileceğini belirten Derya ve Çağla, Başkan Keskin'e sosyal dayanışma projelerinden dolayı teşekkür etti.