Üniversiteli genç kızı kurtaran ihbar
AYDIN'da, iki kutu hap içerek intihara teşebbüs eden ve arkadaşına cep telefonuyla mesaj atan üniversite öğrencisi 21 yaşındaki M. Ü., ihbar üzerine eve gelip kapıyı kıran polis ekiplerince hastaneye kaldırıldı. Midesi yıkanan Ü.'in sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
2013.11.26 09:55 - Son Güncellenme: 2013.11.26 09:55 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyoloji Bölümü 4'üncü sınıf öğrencisi olan M. Ü., iddiaya göre, erkek arkadaşından ayrıldığı için bunalıma girdi. İki kutu hap içerek intihar etmek isteyen genç kız, ev arkadaşının telefonuna 'Hap içtim ama ölmeyi beceremedim' diye mesaj attı. Ev arkadaşının polise haber vermesi üzerine Efeler Polis Merkezi ve Asayiş Şube Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, bugün saat 19.00 sıralarında, Cumhuriyet Mahallesi 1959 sokak numara 12'de bulunan bir apartmanındaki daireye gitti.
KAPI KIRILDI
Haber merkezinin anonsundan 3 dakika sonra adrese ulaşan ekipler, kapıyı kırıp içeri girdi. Yatak odasındaki elbise dolabında baygın bulunan M. Ü., polis aracıyla Aydın Atatürk Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Midesi yıkanan M.Ü., müşahade altına alındı, sağlık durumun iyi olduğu öğrenildi. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.