"United'da uzun süreli çalışma devri kapandı"
Manchester United eski menajeri David Moyes, eski kulübü hakkında ilginç açıklamalar yaptı.
2014.06.01 14:53 - Son Güncellenme: 2014.06.01 14:53 - Spor - HABER MERKEZİ
Nisan ayında görevine son verilen David Moyes sessizliğini bozdu.
Sunday Times'taki yazısında Moyes "Louis Van Gaal'in gelişiyle beraber Manchester United'da uzun süreli projeler dönemi sona erdi. Çalıştığım süre boyunca beni hep destekleyen Manchester United taraftarına teşekkür etme şansım olmadı. Onlara bundan sonrası için başarılar diliyorum. Şu anda Manchester United'da bir şeyler iyiye doğru gidiyor, ancak bu aynı zamanda uzun vadeli projelerin bittiği anlamına geliyor. Bana daha fazla şans verilmesini isterdim. United'dan ayrıldığımdan bu yana birçok kulüpten teklif aldım, İngiltere veya başka bir lig olabilir, ya da belkide bir süre dinlenebilirim" dedi.
Sir Alex Ferguson hakkında da önemli açıklamalar yapan Moyes "Ayrıldıktan sonra kendisiyle birçok defa bir araya geldik. Bana bazı şeylerin değişmesi yönünde tavsiyeler vermişti, ve bende tavsiyelerini yerine getirmeye çalıştım." şeklinde konuştu.
Manchester United 2013-2014 sezonunu 7. sırada tamamladı.