Ünal Karaman: "Saçma sapan..."

Ünal Karaman: "Saçma sapan..."

Trabzonspor'un, Kasımpaşa ile berabere kaldığı maçın ardından, Teknik Direktör Ünal Karaman, değerlendirmelerde bulundu.

2019.03.04 22:42 - Son Güncellenme: 2019.03.04 22:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ünal Karaman: "Saçma sapan..."

Maç sonu konuşan Karaman, "Bölüm bölüm iyi işler yaptık. Saçma sapan bir dakikada penaltı ile maçı kazanamadık. Fiziksel yorgunluğun ötesinde, sinirsel bir yorgunluğun olduğunu da düşünüyorum. Kısıtlı sayıda oyuncularımızı maça dahil ediyoruz. Şartlar ne olursa olsun, siz Trabzonspor'sunuz, kaliteli oyuncularınız var. Bu dakikaya gelmiş maçı bitirmeniz gerekiyordu. Skoru korumamız gerekiyordu. Başaramadık, üzgünüm." dedi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.04 22:42 - Son Güncellenme: 2019.03.04 22:43 - HABER MERKEZİ
A