Umreden dönenlerin kaldığı karantina yurdundaki görevli koronavirüse yakalandı

Umreden dönenlerin kaldığı karantina yurdundaki görevli koronavirüse yakalandı

Konya'da, umreden dönenlerin kaldığı karantina yurdunda görev yapan güvenlik amiri Ramazan Öney'in yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı. Öney, hastanede gözlem altına alındı.

2020.04.03 15:20 - Son Güncellenme: 2020.04.03 15:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Umreden dönenlerin kaldığı karantina yurdundaki görevli koronavirüse yakalandı

Sözcü'den Müslüm Evci'nin haberine göre, Konya'da karantina yurdu olarak hizmet veren Kutalmışoğlu Süleyman Şah Erkek Öğrenci Yurdu'nda görevli güvenlik amiri Ramazan Öney, koronavirüse yakalandı.

Umre dönüşü Ankara ve Konya'da karantinaya alınanların tahliyesi 1 hafta ertelendi

Öney'in yüksek ateş şikâyetiyle hastaneye başvurduğu ve yapılan Kovid-19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi. Öney, hastanede gözlem altına alındı.

Umreden dönen yurttaşlar 15 Mart tarihinde koronavirüs tedbirleri kapsamında Konya'da 2 Kredi Yurtlar Kurumu (KYK) yurdunda karantina altına alınmıştı.

Karantina süresi dolan umrecilerden test sonucu negatif çıkanlar evlerine dönerken, test sonucu pozitif çıkanlar ise hastanede tedaviye alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.03 15:20 - Son Güncellenme: 2020.04.03 15:20 - HABER MERKEZİ
A