Ümit Özat: Fenerbahçe'yi yönetenlerin karşısında hiç olmadım

Ümit Özat: Fenerbahçe'yi yönetenlerin karşısında hiç olmadım

Fenerbahçe'nin eski kaptanlarından ve günümüzün teknik direktörlerinden Ümit Özat, kendisine ait sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulundu.

2018.06.09 23:38 - Son Güncellenme: 2018.06.09 23:39 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ümit Özat: Fenerbahçe'yi yönetenlerin karşısında hiç olmadım

İşte Ümit Özat'ın açıklamaları:

"Geçen haftaki Fenerbahçe kongresinde adımın gündeme gelmesi ile ilgili düşüncelerimi açıklamak gereği duydum. Ben Ümit Özat olarak teknik adamlık yaptığım dönemler ve yapacağım dönemler hariç hiçbir zaman ne Fenerbahçe'nin ne de Fenerbahçe'yi yönetenlerin karşısında hiç olmadım olmayacağım da.

Sadece inandıklarımı ve gerçekleri söyledim. Bu konu ne Sayın Aziz Yıldırım'ın anlattığı kadar bir seçim malzemesi ne de Ali Koç'un anlattığı kadar basit bir olay değildir."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.06.09 23:38 - Son Güncellenme: 2018.06.09 23:39 - HABER MERKEZİ
A