Uludağ'da GSM şebekeleri çalışmıyor

Uludağ'da GSM şebekeleri çalışmıyor

Kış turizminin göz bebeği olan Uldağ'da GSM operatörleri kışın özel donanımlı araçlarla yetersiz kalan şebekelerini takviye ederken, yazın ise bu hizmeti vermiyor.

2015.08.02 16:43 - Son Güncellenme: 2015.08.02 17:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Uludağ'da GSM şebekeleri çalışmıyor

Uludağ'da yaz aylarında özellikle hafta sonları on binlerce kişinin piknik yaptığını belirten vatandaşlar, GSM operatörlerine bölgede hizmet verme çağrısında bulundu. Uludağ Çobankaya mevkinde büfe işleten Adnan Gezer, yaz aylarında oteller bölgesindeki özel araçların gitmesi ile birlikte görüşme yapamaz hale geldiklerini belirterek, ''Uludağ sadece kış aylarından ibaret değil. Bol reklamlarla şebekelerin yaygınlığından bahseden, her fırsatta en yaygın ağa sahip olduğunu söyleyen uluslar arası GSM şirketlerimiz gelsinler kendinilerini Uludağ'da kontrol etsinler" diye konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.02 16:43 - Son Güncellenme: 2015.08.02 17:02 - HABER MERKEZİ
A