Uludağ Basketbol'dan davet var!

Uludağ Basketbol'dan davet var!

Bursa'nın Kadınlar Basketbol Süper Ligi temsilcisi Uludağ Basketbol,  cumartesi günü sahasında Nesibe Aydın ile yapacağı zorlu maç öncesi Bursalı basketbol severlere çağrıda bulundu.

2024.02.28 17:54 - Son Güncellenme: 2024.02.28 17:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Uludağ Basketbol'dan davet var!

Ligde zor dönemlerden geçen Bursa temsilcisi özellikle sahasında oynayacağı Nesibe Aydın maçı için Bursalı basketbol severleri maça davet etti.

BURSA YANIMIZDA OLSUN

Bursa Uludağ Basketbol Kulübü Başkanı Berk Aladağ, "Sezona iyi başladık ama aksilikler oldu. Bir dönem ciddi sorunlar yaşandı ancak tekrardan toparlandık. Geçtiğimiz hafta deplasmanda Emlak Konut karşısında önemli bir maç kazandık. Şimdi ise sahamızda cumartesi günü saat 14.00'te Tofaş Spor Salonu'nda Nesibe Aydın'ı ağırlayacağız" dedi.

TARAFTARA ÜCRETSİZ

Başkan Aladağ, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Bu önemli maç için taraftarımızı ve bütün basketbolseverleri bekliyoruz. Maça girişler ücretsiz olacak. Bursa halkı, kadın basketbolunun tek Süper Lig takımı olan Uludağ Basketbol'u yalnız bırakmamalı, bu takım desteği hak ediyor."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.02.28 17:54 - Son Güncellenme: 2024.02.28 17:55 - HABER MERKEZİ
A