'Ülkem için dua ettim'
Önceki gün Regaip Kandili dolayısıyla sevgilisi Murat Binici ile Beykoz'daki Hz. Yüşa Türbesi'ni ziyarete giden şarkıcı Merve Özbey, gazetecilerin sorularını yanıtladı.
2016.04.11 11:46 - Son Güncellenme: 2016.04.11 11:47 - Magazin - HABER MERKEZİ
Özbey, "Burası özel günlerde gelmeyi çok sevdiğim bir yer. Bugün ülkem, dünya barışı ve kendim için dua etim" diye konuştu.