Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu ilk toplantısını yaptı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, genel müdür ve daire başkanları ile ilk toplantısını gerçekleştirdi.
2023.06.05 16:49 - Son Güncellenme: 2023.06.05 16:51 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Bakan Uraloğlu, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı genel müdürlerimiz ve daire başkanlarımız ile değerlendirme ve istişarelerde bulunduğumuz ilk toplantımızı gerçekleştirdik. Hayırlara vesile olsun inşallah" dedi.