Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu ilk toplantısını yaptı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu ilk toplantısını yaptı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, genel müdür ve daire başkanları ile ilk toplantısını gerçekleştirdi.

2023.06.05 16:49 - Son Güncellenme: 2023.06.05 16:51 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu ilk toplantısını yaptı

Bakan Uraloğlu, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı genel müdürlerimiz ve daire başkanlarımız ile değerlendirme ve istişarelerde bulunduğumuz ilk toplantımızı gerçekleştirdik. Hayırlara vesile olsun inşallah" dedi.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2023.06.05 16:49 - Son Güncellenme: 2023.06.05 16:51 - HABER MERKEZİ
A