'Üç kuruşluk giyiniyorum'...
Elbiselere o kadar para vermeye karşı olduğunu düşündüğünü dile getiren Çağla Şıkel önceki gün katıldığı defilede,"Özellikle biz bir elbiseyi ikinci kez giyemiyoruz. Ben bu elbiseyi bir daha giysem her yerde konuşulur. O yüzden çok para vermeye gerek yok. Üç kuruşluk giyiniyorum" dedi.
2016.03.21 11:51 - Son Güncellenme: 2016.03.21 11:51 - Magazin - HABER MERKEZİ
Çağla Şıkel hazırlanma konusunda da beş dakikayı geçmediğini söyleyerek şaşırttı. Ünlü manken,"Elbisemi giydim. Saçıma bir sprey sıktım. Makyaj yapıp çıktım. Öyle fazla vakit harcayan biri değilim" diye konuştu..