Twitter'da Beşiktaş-İBB maçı geyikleri

Twitter'da Beşiktaş-İBB maçı geyikleri

Beşiktaş'ın İBB'den çektiğini Şirinler Gargamel'den çekmedi.'

2012.08.20 12:59 - Son Güncellenme: 2012.08.20 12:59 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Twitter'da Beşiktaş-İBB maçı geyikleri

@diy_mi
Beşiktaş'ın İBB'den çektiğini Şirinler Gargamel'den çekmedi.
@korhanbayazit
Dikkat ettiniz mi ? O ana kadar 2 pozisyon yakalayan Beşiktaş Takoz Recep tribüne gönderildiğinden maçın sonuna kadar 5 pozisyon yakaladı.
@cinsisedencikti
Eğer bir ülkede halkın takımı belediyenin takımını yenemiyorsa, nasıl demokrasiden bahsedebiliriz
@olumsuzhava
Beşiktaş 90 dakikada 1 golü zor buluyor..Messi 15 dk.da 2 tane gol atıyor..Sonra "vay efendim ben uzaylı değilim
@Ferdicarrefour
İBB - Beşiktaş maçından sonra Barcelona - Sociedad maçını izlemek, sabah hanımla uyanıp akşamı Alessandra Ambrosio ile yapmak gibi.
@brsbayir
İBB'den basın açıklaması: "Bir dahaki BJK maçına çöpçülerimizle çıkacağız"
@bellerphon
Kanserin dibisin Beşiktaş

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.20 12:59 - Son Güncellenme: 2012.08.20 12:59 - HABER MERKEZİ
A