Türkiye, G20'yi yönlendirecek
Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, Türkiye'nin bugünden itibaren 3 yıl süreyle, G20'nin temel yönlendirme mekanizması olan 'Üçlü Yapı' (Trokya) içinde yer alacağını açıkladı.
2013.12.01 11:27 - Son Güncellenme: 2013.12.01 11:27 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, Türkiye'nin, 1 Aralık 2014'ten itibaren G20 dönem başkanlığını üstleneceğini belirterek, 2015 yılı Liderler Zirvesi'ne de ev sahipliği yapacağını kaydetti. G20'de bulunan ülkeler küresel hasılanın yaklaşık yüzde 90'ını, ticaretin yüzde 80'ini, nüfusun ise üçte ikisini temsil ediyor.